Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловчук, М.О.-
dc.date.accessioned2023-07-27T08:08:50Z-
dc.date.available2023-07-27T08:08:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГоловчук М.О. Пiдвищення ефективностi менеджменту на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi готелю Брiстоль) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Марiя Олександрiвна Головчук ; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 65 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023GolovchukM.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо підвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства. Кваліфікаційна робота висвітлює питання організаційної структур управління, світовий досвід удосконалення роботи готелів на прикладі функціонування світових готельних мереж. Надано загальну характеристику готелю ―Брістоль‖, проаналізовано господарська діяльність та організаційна структура управління, проведено оцінювання конкурентоспроможності готелю «Брістоль». В роботі запропоновано шляхи підвищення ефективності менеджменту в готелі а також запропоновано заходи підвищення ефективності менеджменту на засадах сучасних цифрових технологій обслуговування споживачів готельних послуг.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The paper examines scientific-theoretical and practical approaches to improving management efficiency at hotel enterprises. The qualification work highlights the issue of organizational management structures, the world experience of improving the operation of hotels on the example of the functioning of global hotel chains. The general characteristics of Hotel "Bristol" are provided, the business activity and organizational management structure are analyzed, and the competitiveness of Hotel "Bristol" is evaluated. The paper proposes ways to increase the efficiency of management in the hotel, as well as measures to increase the efficiency of management on the basis of modern digital technologies for serving consumers of hotel services.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectзаклади розміщенняen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectсистема управлінняen_US
dc.subjectготельні послугиen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjectсфера обслуговуванняen_US
dc.subjectaccommodation facilitiesen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmanagement systemen_US
dc.subjecthotel servicesen_US
dc.subjectstaffen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.titleПідвищення ефективності менеджменту на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю Брістоль)en_US
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of management at hotel enterprises (on the example of the Bristol Hotel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головчук_referat.pdf244,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.