Брендинг у комунікативній діяльності на ринку ІТ-послуг (на прикладі ТОВ «КІПСОЛІД Україна»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У роботі визначено поняття та особливості маркетингових комунікацій, дослідження основні особливості ІТ ринку та послуг, які на ньому реалізуються, а також дослідженні особливості комунікаційної діяльності ІТ-підприємств та роль брендингу. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Кіпсолід Україна», досліджено ринок ІТ-послуг, проаналізовано комплекс маркетингу підприємства та бренд ТОВ «Кіпсолід України». Надано пропозиції з покращення комунікативної політики ТОВ «Кіпсолід Україна» за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу та участі в міжнародних спеціалізованих виставках.
Qualification work for obtaining a bachelor's degree in the specialty "075 Marketing" under the educational program "Marketing". Odesa National University of Economics. Odesa, 2023. The work defines the concepts and features of marketing communications, the study of the main features of the IT market and the services that are implemented on it, as well as the study of the features of communication activities of IT enterprises and the role of branding. The organizational and economic characteristics of "Kipsolid Ukraine" LLC were provided, the IT services market was researched, the company's marketing complex and the "Kipsolid Ukraine" LLC brand were analyzed.

Опис

⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче

Бібліографічний опис

Єгоричева П.М. Брендинг у комунiкативнiй дiяльностi на ринку IТ-послуг на прикладi ТОВ "КIПСОЛIД Україна": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Полiна Михайлiвна Єгоричева; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 94 с.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються