Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16598
Назва: SPACE-аналіз як метод оцінювання корпоративної соціальної відповідальності задля поліпшення потенціалу стратегічного розвитку підприємства
Інші назви: SPACE-analysis as a method of assessing corporate social responsibility to improve the potential of strategic development of the enterprise
Автори: Москалюк, Г.О.
Збиковська, Н.О.
Moskalіuk, Н.
Zbykovska, N.
Бібліографічний опис: Москалюк Г. О. SPACE-аналіз як метод оцінювання корпоративної соціальної відповідальності задля поліпшення потенціалу стратегічного розвитку підприємства / Г. О. Москалюк, Н. О. Збиковська // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 3-4 (304-305). – С. 87-97.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID ID:0000-0002-9810-0522
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-3-4-304-305-87-97
Ключові слова: корпоративна соціальна відповідальність
стратегічний розвиток
комплексний метод оцінювання
SPACE-аналіз
corporate social responsibility
strategic development
integrated assessment method
SPACE-analysis
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття корпоративна соціальна відповідальність та досліджено оцінку впливу корпоративної соціальної відповідальності на діяльність підприємств. Висвітлено стан корпоративної соціальної діяльності в Україні та зазначено про вплив війни на її розвиток. Перелічено основні переваги, які отримують компанії при управлінні підприємством на засадах корпоративної соціальної відповідальності. На прикладі ТОВ «МЕДІА-МАКС» досліджено та апробовано модифіковану матрицю SPACE-аналізу, що призначений для оцінки стану та вибору подальшої стратегії для компанії. Побудовано матрицю стратегічного положення корпоративної соціальної відповідальності за методом SPACE-аналізу. Виявлено шляхи подолання слабких сторін при веденні відповідальної діяльності та визначено перспективи відповідальної діяльності в контексті стратегічного розвитку підприємства ТОВ «МЕДІА-МАКС».
The article defines the essence of the concept of corporate social responsibility and reviews recent studies aimed at assessing the impact of corporate social responsibility in the activities of enterprises. The state of corporate social activity in Ukraine is highlighted and the influence of the war on its development is indicated. The main advantages that companies receive when managing an enterprise on the basis of corporate social responsibility are listed, namely: improving relations with interested parties, increasing the trust of consumers and investors, as well as reducing risks associated with business sustainability. Using the example of "MEDIA-MAX" LLC, a modified SPACE-analysis matrix designed to assess the state and choose a further strategy for the company was studied and tested. A matrix of the strategic position of corporate social responsibility has been built by the method of SPACE analysis. The ways of overcoming weaknesses in the conduct of waste management activities and the prospects of responsible activities in the context of the strategic development of the MEDIA-MAX LLC enterprise have been identified. The conducted research showed that the implementation of CSR principles at "MEDIA-MAX" LLC has the greatest impact on the financial condition and financial attractiveness of the enterprise, as well as on its internal and external environment, ensuring the stability of the environment. The positive impact of the implementation of the CSR strategy on increasing the competitiveness of the enterprise by improving its image, increasing sales volumes, penetrating international markets, attracting and retaining loyal customers, using advanced technologies, reducing costs and attracting investments has been proven.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16598
Інші ідентифікатори: УДК 005.35.005.52
JEL Classification: L230
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 3-4 (304-305)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87-97.pdf842,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.