Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКруглова, А.С.-
dc.date.accessioned2023-09-15T07:51:10Z-
dc.date.available2023-09-15T07:51:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКруглова А.С. Розвиток франчайзiнгових вiдносин в туристичнiй дiяльностi на прикладi турфiрми "Поїхали з нами": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242"Туризм" за освiтньою програмою"Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Сергiївна Круглова; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kruglova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – аналіз франчайзингової форми ведення бізнесу туристичними підприємствами. Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Метою роботи є дослідження франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами» та розробка напрямів щодо її вдосконалення. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості франчайзингової діяльності підприємств сфери туризму. Аналізується франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення франчайзингової діяльності туристичної фірми «Поїхали з нами». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних франчайзингових технологій.en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the analysis of the franchising form of doing business by tourist enterprises. The subject of the research is a set of theoretical and practical foundations of improving the franchising activities of the travel agency «Let's go with us». The aim is to research the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» and to develop directions for their improvement. In this work the general concepts and essence of granchising activity in the tourist enterprises are analyzed. The state of franchising activity of the travel agency «Let's go with us» is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the franchising activities of the travel agency «Let's go with us» is evaluated. The results of the study formulated the feasibility of the implementation of the above measures. It analyzes its efficiency, taking into account the development of modern franchising communication technologies-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectфранчайзингова діяльністьen_US
dc.subjectтуристична фірмаen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjectfranchising activityen_US
dc.subjecttravel agencyen_US
dc.subjecttourist serviceen_US
dc.titleРозвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності (на прикладі туристичної фірми «Поїхали з нами»)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of franchising relations in tourism (on the example of the travel agency " Let's go with us")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Круглова.pdf241,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.