Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16798
Назва: PR-інструменти в системі управління брендом
Інші назви: PR-tools in the brand management system
Автори: Тарасова, К.І.
Сало, Я.В.
Новак, Г.В.
Tarasova, K.
Salo, Y.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. PR-інструменти в системі управління брендом / К. І. Тарасова, Я. В Сало, Г. В. Новак // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 53.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Гельветика
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9072-0591
https://orcid.org/0000-0003-1066-783X
https://orcid.org/0000-0002-9384-3204
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-78
Ключові слова: PR
бренд
маркетинг
брендинг
pr-інструменти
управління брендом PR
brand
marketing
branding
PR-tools
brand management
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються PR-інструменти в контексті формування позитивного бренду та іміджу організації. У статті проведений аналіз та обґрунтування важливості використання сучасних PR-інструментів для організації. Також представлено показники, що характеризують ефективність застосування PR-інструментів. Означено яким чином PR-інструменти сприятимуть створенню позитивного іміджу організації та його взаємодії з різними аудиторіями. Наведена класифікація PR-технологій допомагає отримати більшу уяву про різноманітність підходів в контексті створення позитивного бренду організації. Деталізоване вивчення таких аспектів, як робота з масовими ЗМІ, внутрішні та зовнішні PR-заходи, може допомогти визначити, які конкретні дії та інструменти можуть бути використані для досягнення мети створення позитивного бренду організації.
The article considers PR-tools in the context of forming a positive brand and image of the organization. A positive reputation, created with the help of PR tools, also positively affects all company activities, ensuring a stable position and high competitiveness in the long term on the market. The article analyzes and substantiates the importance of using modern PR-tools for the organization. Indicators characterizing the effectiveness of the use of PR-tools are also presented. It is determined how PR-tools will contribute to the creation of a positive image of the organization and its interaction with various audiences. The most popular KPIs in this direction are characterized. It is defined that branding includes the creation of a unique name, image and identity for a product or company in order to stand out in the market and create attractiveness for consumers. Indeed, this process often involves advertising campaigns that use a consistent theme to reinforce the brand image. It is also important to consider that branding is more than just creating a logo and advertising campaigns. It also includes defining the brand's values, its mission and the promises it makes to consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16798
Інші ідентифікатори: УДК 659.4:339.138
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PR-інструменти в системі управління брендом.pdf528,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.