Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorСало, Я.В.-
dc.contributor.authorНовак, Г.В.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorSalo, Y.-
dc.contributor.authorNovak, H.-
dc.date.accessioned2023-09-27T06:42:07Z-
dc.date.available2023-09-27T06:42:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 659.4:339.138-
dc.identifier.citationТарасова К. І. PR-інструменти в системі управління брендом / К. І. Тарасова, Я. В Сало, Г. В. Новак // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 53.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16798-
dc.description.abstractУ статті розглядаються PR-інструменти в контексті формування позитивного бренду та іміджу організації. У статті проведений аналіз та обґрунтування важливості використання сучасних PR-інструментів для організації. Також представлено показники, що характеризують ефективність застосування PR-інструментів. Означено яким чином PR-інструменти сприятимуть створенню позитивного іміджу організації та його взаємодії з різними аудиторіями. Наведена класифікація PR-технологій допомагає отримати більшу уяву про різноманітність підходів в контексті створення позитивного бренду організації. Деталізоване вивчення таких аспектів, як робота з масовими ЗМІ, внутрішні та зовнішні PR-заходи, може допомогти визначити, які конкретні дії та інструменти можуть бути використані для досягнення мети створення позитивного бренду організації.en_US
dc.description.abstractThe article considers PR-tools in the context of forming a positive brand and image of the organization. A positive reputation, created with the help of PR tools, also positively affects all company activities, ensuring a stable position and high competitiveness in the long term on the market. The article analyzes and substantiates the importance of using modern PR-tools for the organization. Indicators characterizing the effectiveness of the use of PR-tools are also presented. It is determined how PR-tools will contribute to the creation of a positive image of the organization and its interaction with various audiences. The most popular KPIs in this direction are characterized. It is defined that branding includes the creation of a unique name, image and identity for a product or company in order to stand out in the market and create attractiveness for consumers. Indeed, this process often involves advertising campaigns that use a consistent theme to reinforce the brand image. It is also important to consider that branding is more than just creating a logo and advertising campaigns. It also includes defining the brand's values, its mission and the promises it makes to consumers.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherГельветикаen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectpr-інструментиen_US
dc.subjectуправління брендом PRen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectPR-toolsen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.titlePR-інструменти в системі управління брендомen_US
dc.title.alternativePR-tools in the brand management systemen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-78-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9072-0591-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1066-783X-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-9384-3204-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PR-інструменти в системі управління брендом.pdf528,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.