Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16837
Назва: Розробка конкурентної стратегії на основі вдосконалення логістичної системи постачання підприємства
Інші назви: Development of a competitive strategy based on the improvement of the enterprise's supply logistics system
Автори: Поддубна, Ю.О.
Бібліографічний опис: Поддубна Ю.О. Розробка конкурентної стратегiї на основi вдосконалення логiстичної системи постачання пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олександрiвна Поддубна ; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 107 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: логістика
маркетинг
інструментарії планування
стратегія
орієнтації компаній
організаційний механізм
підприємства
інтересів споживача
проект
організаційний механізм
marketing
planning tools
strategy
company orientations
organizational mechanism
enterprises
consumer interests
project
organizational mechanism
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій логістики компанії ТОВ «Люнакс», а також використання методів оцінки ефективності логістичної функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ «Люнакс». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ «Люнакс» та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою логістичної діяльності компанії ТОВ «Люнакс» розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 103 сторінок. Основний зміст викладено на 96 сторінках. Робота містить 43 таблиць, 12 рисунків, 52 літературних джерел.
The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the logistics functions of the company "Lunax" LLC, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the logistics function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of "Lunax" LLC. The object of the research of the qualification work is the company "Lunax" LLC and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work lies in the fact that for the first time the management of the logistic activity system of the company "Lunax" LLC was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The total volume of work is 103 pages. The main content is laid out on 96 pages. The work contains 43 tables, 12 figures, 52 literary sources
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Podlubnaya.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реф. Подлубна Ю..pdf510,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.