Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Назва: Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством
Інші назви: Strategic marketing in the enterprise management system
Автори: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Бібліографічний опис: Тарасова К. І. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством / К. І. Тарасова // Матеріали XХІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, (Одеса, 8 вересня, 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 269-270.
Дата публікації: 2023
Ключові слова: маркетинг
стратегічний маркетинг
стратегічні маркетингові підходи
місія підприємства
marketing
strategic marketing
strategic marketing approaches
enterprise mission
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес виникнення стратегічного маркетингу, його особливості та трактування змісту. Досліджено риси стратегічного маркетингу, його основні компоненти та роль в системі управління господарюючим суб’єктом.
The process of the emergence of strategic marketing, its features and interpretation of the content are considered. The features of strategic marketing, its main components and role in the management system of a business entity are studied
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова.pdf319,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.