Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто процес виникнення стратегічного маркетингу, його особливості та трактування змісту. Досліджено риси стратегічного маркетингу, його основні компоненти та роль в системі управління господарюючим суб’єктом.
The process of the emergence of strategic marketing, its features and interpretation of the content are considered. The features of strategic marketing, its main components and role in the management system of a business entity are studied
The process of the emergence of strategic marketing, its features and interpretation of the content are considered. The features of strategic marketing, its main components and role in the management system of a business entity are studied
Опис
Бібліографічний опис
Тарасова К. І. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством / К. І. Тарасова // Матеріали XХІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, (Одеса, 8 вересня, 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 269-270.