Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16851
Назва: Управління комунікативними технологіями як основа забезпечення стійких конкурентних переваг підприємства сфери послуг
Інші назви: Management of communication technologies as the basis of ensuring sustainable competitive advantages of service field enterprise
Автори: Балабаш, О.С.
Костенко, Р.О.
Balabash, O.
Kostenko, R.
Бібліографічний опис: Балабаш О. С. Управління комунікативними технологіями як основа забезпечення стійких конкурентних переваг підприємства сфери послуг / О. С. Балабаш, Р. О. Костенко // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 5-6 (306-307). – С. 72-78.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID: 0000-0002-5794-1309
Ідентифікатор DOI: DOI: 10.32680/2409-9260-2023-5-6-306-307-72-78
Ключові слова: управління комунікаціями
сучасні комунікативні технології
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
сфера послуг
оптимізація бізнес-процесів
communications management
modern communication technologies
competitiveness
competitive advantages
service sector
optimization of business processes
Короткий огляд (реферат): Метою статті є обґрунтування методологічного підходу до формування конкурентних переваг підприємства сфери послуг на засадах управління комунікативними технологіями. На основі аналізу ринку клінінгових послуг міста Одеси та області побудовано карту стратегічних груп та визначено основні підприємства-конкуренти ТОВ «Об’єкт Сервіс». У статті проведено оцінювання конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на основі розрахунку інтегрального показника. За результатами опитування клієнтів підприємства встановлено недоліки процесу обслуговування. З використанням функціонального моделювання, а саме нотації Activity diagram, побудовано бізнес-процес «управління заявками», встановлено причини ускладнення комунікаційного процесу та можливі шляхи його покращення. У результаті перепланування бізнес-процесу «управління заявками» за допомогою впровадження інноваційних комунікативних технологій скорочено кількість операцій з восьми до семи та скорочено кількість часу, що витрачається на опрацювання однієї заявки. Доведено економічну доцільність впровадження цих технологій за результатами розрахунку показника ROI.
The article substantiates the methodological approach to the formation of competitive advantages of the enterprise in the field of services based on the principles of management of communication technologies. Based on the research of the cleaning services market of Ukraine, it was established that due to the introduction of quarantine measures in connection with the COVID-19 pandemic, and then the introduction of martial law as a result of the armed aggression of the Russian Federation, the problem of uninterrupted operation of the enterprise in a remote format is urgent. Based on the analysis of the market of cleaning services in the city of Odesa and the region, a map of strategic groups was built and the main competing companies of Object Service LLC were identified. The article evaluates the competitiveness of Object Service LLC with its closest competitors based on the calculation of the integral indicator. A survey of clients of "Object Service" LLC was conducted, according to the results of which it was determined that the process of processing one application is not fast enough, therefore, it is necessary to develop tools for its optimization. The business process of "application management" was considered based on functional modeling in the Activity diagram notation, which helped to study in detail the operations in it, namely their number and how much time each operation takes separately. Based on the analysis of this business process, the reasons for the complication of the communication process and possible ways to improve it were determined. As a result of re-planning the business process "application management" with the help of introducing innovative communication technologies into this process, the number of operations was reduced from eight to seven and the amount of time spent on processing one application was reduced by more than one hour. The economic feasibility of the implementation of these technologies is proven using the ROI indicator.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16851
Інші ідентифікатори: УДК 338.46
JEL Classification: M110
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
№ 5-6 (306-307)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-78.pdf827,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.