Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1686
Title: Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів
Other Titles: Оценка конкурентоспособности вкусовых товаров
Evaluation of the competitiveness of flavoring products
Authors: Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
Citation: Кунділовська Т. А. Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 51 – С. 76-80.
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: чай зелений байховий
критерії конкурентоспроможності
споживацький попит
чай зеленый байховый
критерии конкурентоспособности
потребительский спрос
green tea lapsany
competitiveness criteria
consumer demand
Abstract: У статті викладено аргументи щодо доцільності дослідження конкурентоспроможності чаю зеленого з метою вирішення проблеми формування торгового асортименту підприємствами роздрібної торгівлі. Обґрунтовано критерії конкурентоспроможності смакових товарів, які відображають споживацький попит.
В статье изложены аргументы относительно целесообразности исследования конкурентоспособности зеленого чая с целью решения проблемы формирования торгового ассортимента предприятиями розничной торговли. Обоснованы критерии конкурентоспособности вкусовых товаров, которые отражают потребительский спрос.
Arguments are expounded on a benefit to research of competitiveness of green tea in order to solve the problem of forming trading range retailers. Criteries for competitiveness flavoring products that reflect consumer demand are substantiated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1686
Appears in Collections:Випуск 4, № 51
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів.pdf232,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.