Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКунділовська, Т.А.-
dc.contributor.authorКундиловская, Т.А.-
dc.contributor.authorKundilovskaya, T.-
dc.date.accessioned2014-06-01T19:32:07Z-
dc.date.available2014-06-01T19:32:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКунділовська Т. А. Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – № 51 – С. 76-80.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1686-
dc.description.abstractУ статті викладено аргументи щодо доцільності дослідження конкурентоспроможності чаю зеленого з метою вирішення проблеми формування торгового асортименту підприємствами роздрібної торгівлі. Обґрунтовано критерії конкурентоспроможності смакових товарів, які відображають споживацький попит.ru_RU
dc.description.abstractВ статье изложены аргументы относительно целесообразности исследования конкурентоспособности зеленого чая с целью решения проблемы формирования торгового ассортимента предприятиями розничной торговли. Обоснованы критерии конкурентоспособности вкусовых товаров, которые отражают потребительский спрос.-
dc.description.abstractArguments are expounded on a benefit to research of competitiveness of green tea in order to solve the problem of forming trading range retailers. Criteries for competitiveness flavoring products that reflect consumer demand are substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectчай зелений байховийru_RU
dc.subjectкритерії конкурентоспроможностіru_RU
dc.subjectспоживацький попитru_RU
dc.subjectчай зеленый байховыйru_RU
dc.subjectкритерии конкурентоспособностиru_RU
dc.subjectпотребительский спросru_RU
dc.subjectgreen tea lapsanyru_RU
dc.subjectcompetitiveness criteriaru_RU
dc.subjectconsumer demandru_RU
dc.titleОцінка конкурентоспроможності смакових товарівru_RU
dc.title.alternativeОценка конкурентоспособности вкусовых товаровru_RU
dc.title.alternativeEvaluation of the competitiveness of flavoring productsru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 4, № 51
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оцінка конкурентоспроможності смакових товарів.pdf232,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.