Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
Назва: Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
Інші назви: Оценивания качества оказания бытовых услуг с целью улучшения деятельности предприятия
Evaluation of the quality of consumer services in order to improve activity of the enterprise
Автори: Кунділовська, Т.А.
Траченко, Л.А.
Кундиловская, Т.А.
Траченко, Л.А.
Kundilovskaya, T.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Кунділовська Т. А. Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства / Т. А. Кунділовська, Л. А. Траченко // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – № 3 (50), Ч. 2. – С. 44-50.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: побутові послуги
критерії оцінювання якості
діаграми Ісікави та Парето
захист прав споживачів
бытовые услуги
критерии оценки качества
диаграммы Исикавы и Парето
защита прав потребителей
personal service quality
сriteria for assessing the quality
Pareto and Ishikawa diagrams
consumer protection
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблеми щодо якості надання побутових послуг на прикладі хімчистки хутрово-хутряних виробів та визначено критерії оцінювання якості послуг з метою поліпшення діяльності підприємства. Визначено, що оцінювання якості послуг на кожному етапі їх надання (приймання, виробничий процес та видача виробу з хімчистки) за допомогою діаграм Ісікави та Парето, з використанням скарг споживачів, є засобом, спрямованим на захист їхніх прав.
В статье раскрыты проблемы относительно качества предоставления бытовых услуг на примере химчистки хутрово-меховых изделий и определены критерии оценки качества услуг с целью улучшения деятельности предприятия. Определено, что оценка качества услуг на каждом этапе их предоставления (прием, производственный процесс и выдача изделия из химчистки) с помощью диаграмм Исикавы и Парето, с использованием жалоб потребителей, является средством, направленным на защиту их прав.
This article deals with the problems the quality of public services for example cleaning fur and defined assessment criteria quality of services in order to improve the company. Determined that the estimation of service quality at every stage of their submission (receiving, production process and issuance products from cleaning) using Ishikawa and Pareto diagrams, with the use consumer complaints are means to protect their rights.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.