Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКунділовська, Т.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorКундиловская, Т.А.-
dc.contributor.authorТраченко, Л.А.-
dc.contributor.authorKundilovskaya, T.-
dc.contributor.authorTrachenko, L.-
dc.date.accessioned2014-06-01T19:42:23Z-
dc.date.available2014-06-01T19:42:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКунділовська Т. А. Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства / Т. А. Кунділовська, Л. А. Траченко // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – № 3 (50), Ч. 2. – С. 44-50.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1687-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблеми щодо якості надання побутових послуг на прикладі хімчистки хутрово-хутряних виробів та визначено критерії оцінювання якості послуг з метою поліпшення діяльності підприємства. Визначено, що оцінювання якості послуг на кожному етапі їх надання (приймання, виробничий процес та видача виробу з хімчистки) за допомогою діаграм Ісікави та Парето, з використанням скарг споживачів, є засобом, спрямованим на захист їхніх прав.ru_RU
dc.description.abstractВ статье раскрыты проблемы относительно качества предоставления бытовых услуг на примере химчистки хутрово-меховых изделий и определены критерии оценки качества услуг с целью улучшения деятельности предприятия. Определено, что оценка качества услуг на каждом этапе их предоставления (прием, производственный процесс и выдача изделия из химчистки) с помощью диаграмм Исикавы и Парето, с использованием жалоб потребителей, является средством, направленным на защиту их прав.-
dc.description.abstractThis article deals with the problems the quality of public services for example cleaning fur and defined assessment criteria quality of services in order to improve the company. Determined that the estimation of service quality at every stage of their submission (receiving, production process and issuance products from cleaning) using Ishikawa and Pareto diagrams, with the use consumer complaints are means to protect their rights.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectпобутові послугиru_RU
dc.subjectкритерії оцінювання якостіru_RU
dc.subjectдіаграми Ісікави та Паретоru_RU
dc.subjectзахист прав споживачівru_RU
dc.subjectбытовые услугиru_RU
dc.subjectкритерии оценки качестваru_RU
dc.subjectдиаграммы Исикавы и Паретоru_RU
dc.subjectзащита прав потребителейru_RU
dc.subjectpersonal service qualityru_RU
dc.subjectсriteria for assessing the qualityru_RU
dc.subjectPareto and Ishikawa diagramsru_RU
dc.subjectconsumer protectionru_RU
dc.titleОцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємстваru_RU
dc.title.alternativeОценивания качества оказания бытовых услуг с целью улучшения деятельности предприятияru_RU
dc.title.alternativeEvaluation of the quality of consumer services in order to improve activity of the enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 3, № 50
Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.