Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

У доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.
В докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков.
The report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages.

Опис

Бібліографічний опис

Кунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються