Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
Назва: Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища
Інші назви: Реклама пива как средство формирования конкурентной среды
Advertisements for beer as a source of competitive environment
Автори: Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
Бібліографічний опис: Кунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: пиво
реклама
конкурентоспроможність
пиво
реклама
конкурентоспособность
beer
advertising
competitive
Короткий огляд (реферат): У доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.
В докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков.
The report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища.pdf160 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.