Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
Title: Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища
Other Titles: Реклама пива как средство формирования конкурентной среды
Advertisements for beer as a source of competitive environment
Authors: Кунділовська, Т.А.
Кундиловская, Т.А.
Kundilovskaya, T.
Citation: Кунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: пиво
реклама
конкурентоспроможність
пиво
реклама
конкурентоспособность
beer
advertising
competitive
Abstract: У доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.
В докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков.
The report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.