Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКунділовська, Т.А.-
dc.contributor.authorКундиловская, Т.А.-
dc.contributor.authorKundilovskaya, T.-
dc.date.accessioned2014-06-01T19:48:56Z-
dc.date.available2014-06-01T19:48:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКунділовська Т. А. Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища / Т. А. Кунділовська, Г. І. Брусенська // Актуальні проблеми розвитку економіки в контексті глобальних викликів / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-ти річчю факультету міжнародної економіки ( 19 – 20 вересня 2013 р.). – Одеса: Атлант, 2013. – С. 234-237.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1688-
dc.description.abstractУ доповіді встановлено, що виробники пива проводять переконувальну товарну рекламу, достатньо агресивну, при цьому часто порушують вимоги закону «Про рекламу» щодо розміщення реклами слабоалкогольних та алкогольних напоїв.ru_RU
dc.description.abstractВ докладе установлено, что производители пива проводят переконувальну товарную рекламу, достаточно агрессивную, при этом часто нарушают требования закона «О рекламе» относительно размещения рекламы слабоалкогольных и алкогольных напитков.-
dc.description.abstractThe report found that beer producers spend convinces commodity advertising, quite aggressive, often violate the requirements of the law "On Advertising" on advertising alcoholic and alcoholic beverages.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectпивоru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпивоru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectbeerru_RU
dc.subjectadvertisingru_RU
dc.subjectcompetitiveru_RU
dc.titleРеклама пива як засіб формування конкурентного середовищаru_RU
dc.title.alternativeРеклама пива как средство формирования конкурентной средыru_RU
dc.title.alternativeAdvertisements for beer as a source of competitive environmentru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реклама пива як засіб формування конкурентного середовища.pdf160 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.