Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1691
Назва: Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг
Інші назви: Проблемы внедрения систем менеджмента качества в сфере услуг
Problems of implementation of quality management in service industries
Автори: Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
Бібліографічний опис: Траченко Л. А. Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг / Л. А. Траченко // Вісник соціально-економічних досліджен: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). - С. 165-170.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтовано доцільність впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг та досліджено проблеми, що негативно впливають на цей процес на прикладі освітніх. Надано рекомендації щодо впровадження системи менеджменту якості вищого навчального закладу.
В статье обоснована целесообразность внедрения систем менеджмента качества в сфере услуг и исследованы проблемы, негативно влияющие на этот процесс на примере образовательных. Даны рекомендации по внедрению системы менеджмента качества высшего учебного заведения.
In the article the feasibility of implementing quality management systems in the service sector and investigate problems negative impact on the process of education as an example. The recommendations on the implementation of quality management system of higher education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1691
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 51
Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.