Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16947
Назва: Вдосконалення інструментарію управління конкурентоспроможністю продукції на молокопереробних підприємствах
Інші назви: Improvement of product competitiveness management tools at dairy processing enterprises
Автори: Єгупов, Ю.А.
Єупова, І.М.
Yegupov, Y.
Yegupova, I.
Бібліографічний опис: Єгупов Ю. А. Вдосконалення інструментарію управління конкурентоспроможністю продукції на молокопереробних підприємствах / Ю. А. Єгупов, І. М. Єупова // Стратегічні напрямки підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств : монографія / за заг. ред. Р.В. Грінченко. – Одеса: Бондаренко М. О., 2022. – С. 348-374.
Дата публікації: 2022
Ключові слова: управління конкурентоспроможністю
управління якістю
управління витратами
планування
competitiveness management
quality management
cost management
planning
Короткий огляд (реферат): Представлено основні складові системи управління конкурентоспроможністю продукції підприємств молокопереробної галузі та структуризацію управління якістю в розрізі основних характеристик молочної продукції. Наведено системи управління маркетинговою підтримкою продукції та системи управління витратами підприємствам. Відображено основні етапи процесу планування підвищення конкурентоспроможності продукції. Проведено експертні оцінки якісних і цінових характеристик та зважені оцінки конкурентоспроможності. Сформовано оптимальну програму заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розроблена загальна схема преміювання за підвищення конкурентоспроможності продукції.
The main components of the competitiveness system managing of the products of dairy enterprises and the structuring of quality management in terms of the main characteristics of dairy products are presented. Management systems for marketing support of products and cost management systems for enterprises are presented. The main stages of the planning process of increasing the competitiveness of products are reflected. Expert assessments of quality and price characteristics and weighted assessments of competitiveness were conducted. An optimal program of measures to increase the competitiveness of the enterprise has been formed. A general award scheme for increasing the competitiveness of products has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16947
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вдосконалення інструментарію.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.