Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17126
Title: Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку професійної косметики та інструментів
Other Titles: Formation of the competitive strategy of the enterprise in the market of professional cosmetics and tools
Authors: Нездоймінов, В.В.
Citation: Нездоймінов В.В. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку професiйної косметики та iнструментiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислав Валерiйович Нездоймiнов; наук. кер. Олена Василiвна Осичка. - ОНЕУ, 2024. - 72 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
управління
конкурентна стратегія
конкурентна позиція
enterprise
management
competitive strategy
competitive position
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток підприємств на ринку професійної косметики та інструментів. Розроблено конкурентну стратегію підприємства на ринку професійної косметики та інструментів
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation of the company's development strategy. The theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy are considered in the work. Factors affecting the development of enterprises in the market of professional cosmetics and tools are analyzed. The company's competitive strategy on the market of professional cosmetics and tools has been developed.
URI: http://local.lib/diploma/24Neyzdominov.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Neyzdominov.pdf145,41 kBAdobe PDFView/Open
Нездоймінов_реферат.pdf106,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.