Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку професійної косметики та інструментів

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на розвиток підприємств на ринку професійної косметики та інструментів. Розроблено конкурентну стратегію підприємства на ринку професійної косметики та інструментів
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the formation of the company's development strategy. The theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy are considered in the work. Factors affecting the development of enterprises in the market of professional cosmetics and tools are analyzed. The company's competitive strategy on the market of professional cosmetics and tools has been developed.

Description

Citation

Нездоймінов В.В. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на ринку професiйної косметики та iнструментiв: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Владислав Валерiйович Нездоймiнов; наук. кер. Олена Василiвна Осичка. - ОНЕУ, 2024. - 72 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By