Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСпиридонова, Л.К.-
dc.contributor.authorСпиридонова, Л.К.-
dc.contributor.authorSpiridonova, L.-
dc.date.accessioned2014-06-03T10:23:01Z-
dc.date.available2014-06-03T10:23:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСпиридонова Л. К. Социальные аксиомы как инструментарий исследования образа мира в контексте влияния на его формирование культуры / Л. К. Спиридонова // Язык как фактор интеграции образовательных систем и культур. – 2013. – Вып. 8. – Ч. 1.– С. 88–95.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716-
dc.description.abstractВ статье рассматривается концепция социальных аксиом, предложенная K. Leung и M. Bond. Доказывается, что социальные аксиомы как своеобразные вербальные знаки, в которых воплощаются убеждения (верования) о самом человеке, о социальном, физическом или духовном мире, и методика их исследования SAS («Социальные аксиомы» K. Leung, M. Bond) могут служить инструментарием исследования образа мира.ru_RU
dc.description.abstractУ статті розглядається концепція соціальних аксіом, пропонована K. Leung и M. Bond. Доводиться, що соціальні аксіоми як своєрідні вербальні знаки, в яких містяться переконання (вірування) про людину, про соціальний, фізичний.чи духховний світ, і методика їх дослідження SAS (Соціальні аксіоми» K. Leung и M. Bond) можуть слугувати інструментом дослідження образу світу.-
dc.description.abstractThe concept of social axioms offered K. Leung и M. Bond is considered in the article. It is shown that social axioms, as peculiar verbal signs in which beliefs about the person, the social and physical world or an inner world are embodied, and а technique of their research SAS («Social axioms» K. Leung, M. Bond) can serve as toolkit of research of an image of the world.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherПолитерраru_RU
dc.subjectобраз мираru_RU
dc.subjectубеждения (верования)ru_RU
dc.subjectсоциальные аксиомыru_RU
dc.subjectсоциальный цинизмru_RU
dc.subjectнаграда усилийru_RU
dc.subjectсоциальная гибкостьru_RU
dc.subjectдуховность или религиозностьru_RU
dc.subjectконтроль судьбыru_RU
dc.subjectобраз світуru_RU
dc.subjectпереконанняru_RU
dc.subjectсоціальні аксіомиru_RU
dc.subjectсоціальний цинізмru_RU
dc.subjectнагорода зусильru_RU
dc.subjectсоціална гнучкістьru_RU
dc.subjectдуховність або релігійністьru_RU
dc.subjectконтроль доліru_RU
dc.subjectan image of the worldru_RU
dc.subjectbeliefsru_RU
dc.subjectsocial axiomsru_RU
dc.subjectsocial cynicismru_RU
dc.subjectreward for applicationru_RU
dc.subjectsocial complexityru_RU
dc.subjectspirituality or religionru_RU
dc.subjectfate controlru_RU
dc.titleСоциальные аксиомы как инструментарий исследования образа мира в контексте влияния на его формирование культурыru_RU
dc.title.alternativeСоціальні аксіоми як інструментарій дослідження образу світу в контексті впливу на його формування культуриru_RU
dc.title.alternativeSocial axioms as research tools image of the world in the context of their influence on formation of cultureru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.