Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗлагоднюк, Н.М.-
dc.date.accessioned2024-02-13T07:44:39Z-
dc.date.available2024-02-13T07:44:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗлагоднюк Н.М. Маркетинг в соцiальних мережах торгiвельного пiдприємства ТОВ "Енергогарант" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Наталя Миколаївна Злагоднюк ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024. - 90 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Zlagodnyuk.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу у соціальних мережах, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енергогарант». Визначено сутність категорії просування та його особливості в соціальних мережах, розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингових комунікацій підприємства. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енергогарант». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Здійснений контент-аналіз корпоративних сторінок підприємства. Проведено опитування респондентів та запропоновано рекомендації стосовно контенту в соціальних мережах ТОВ «Енергогарант»; надані пропозиції стосовно налаштування реклами в мережі Instagram, а також запропоновано використання SMM інструментів для підвищення ефективності комунікаційної політикиen_US
dc.description.abstractThe work examines the theoretical aspects and analysis of marketing in social networks, with a direct focus on its improvement at Energogarant LLC. The essence of the category of development and its particularity in social settings is determined, the main officials who influence the formation of marketing communications of the enterprise are examined. The organizational, economic and financial structure of Energogarant LLC has been assessed. The market and the competitive environment on which the business operates have been analyzed. Active content analysis of corporate business pages. A survey of respondents was carried out and recommendations were made for the content in the social networks of Energogarant LLC. The proposal has been made to thoroughly adjust advertising within the Instagram network, as well as the use of SMM tools to improve the effectiveness of communication policy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectSMM-інструментиen_US
dc.subjectконтент-аналізen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsocial measuresen_US
dc.subjectSMM toolsen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleМаркетинг в соціальних мережах торгівельного підприємства ТОВ «Енергогарант»en_US
dc.title.alternativeMarketing in the social framework of the trade enterprise LLC Energogaranten_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Злагоднюк Н.М..pdf210,24 kBAdobe PDFView/Open
Zlagodnyuk N.M..pdf276,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.