Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Назва: Методологическое основы современного учебного пособия по научному стилю речи
Інші назви: Методологічні основи сучасного навчального посібника з наукового стилю мовлення
Methodolodgical basesof modern text-book on scientific style of speech
Автори: Киршо, С.М.
Шилофост, Н.М.
Кіршо, С.М.
Шилофост, Н.М.
Kirsho, S.
Shilofost, N.
Бібліографічний опис: Киршо С. М. Методологическое основы современного учебного пособия по научному стилю речи / С. М. Киршо, Н. М. Шилофост // «Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів у конспекті Болонського процесу та загальноєвропейських рекомендацій з вивчення, викладання та оцінювання мов». Матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції ( 3-4 жовтня 2013 р.). – Одеса: ВМВ, 2013 – С. 232-236.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ВМВ
Ключові слова: коммуникативные компетенции
типы научной речи
ключевые слова
реферативное чтение
цитирование
комунікативні компетенції
типи наукової мови
ключові слова
реферативне читання
цитування
communicative competence
the types of scientific speech
keywords
citation
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется проблема создания современного эффективного учебного пособия, предназначенного для развития у учащихся навыков и умений устной и письменной речи в пределах их профессиональных потребностей. Выполнение задач руководства развивает у учащихся навыки смыслового анализа прочитанных текстов, их трансформации в целях реальной коммуникации, а также устного монологического высказывания в сфере научной коммуникации.
У статті аналізується проблема створення сучасного ефективного навчального посібника, призначеного для розвиткув учнів навичок і вмінь усного та писемного мовлення у межах їх професійних потреб. Виконання завдань посібника розвиває в учнів навички смислового аналізу прочитаних текстів, їх трансформації в цілях реальної комунікації, а також усного монологічного висловлювання у сфері наукової комунікації.
The article examines the problem of creating a modern, efficient teaching tool designed for developing students' skills of speaking and writing within their professional needs.Work on the text-book develops leadership skills in students, helps to read the texts transforming them into real communication purposes, as well as oral monologic utterance in scientific communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1727
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.