Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17330
Назва: Формування ефективного позиціонування бренду «Видання «Одеське життя»» (на прикладі ПП «Інформаційне агентство «Центр медіа»»)
Інші назви: Formation of effective positioning of the "Odesa Life" brand (on the example of PE "Information agency "Media Center")
Автори: Масенко, Є.О.
Бібліографічний опис: Масенко Є.О. Формування ефективного позицiонування бренду "Видання "Одеське життя" (на прикладi ПП "Iнформацiйне агентство "Центр медiа") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Євген Олексiйович Масенко ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 100 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: бренд
брендинг
маркетингова діяльність
brand
branding
marketing activity
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах ведення бізнесу все більшої значущості в стратегічному успіху бізнесу набуває взаємодія зі споживачем, управління брендом, ринкове знання. Висока насиченість ринків товарами та послугами породжує зростання конкуренції і змушує підприємства шукати шляхи для збільшення їх конкурентних переваг. Саме тому, брендинг відіграє важливу роль у розвитку будь-якого підприємства. Успішний брендинг, а в подальшому і маркетингова стратегія, дозволяють підприємству не тільки залишатися на плаву, але й збільшувати свої доходи. Головною метою створення та підтримки бренду є досягнення довгострокових конкурентних переваг в просуванні товару або послуг на ринку збуту. Ефективні бренди оперують потужними методиками переконання і оригінальними ідеями. Вони не тільки змінюють ставлення споживача до марки і товару, а й перетворюють свідомість споживачів.
In today's business environment, it is increasingly important interaction with the consumer acquires significance in the strategic success of the business, brand management, market knowledge. High saturation of markets with goods and services gives rise to increased competition and forces companies to search ways to increase their competitive advantages. That's why branding plays an important role in the development of any enterprise. Successful branding, and later the marketing strategy, allow for the enterprise not only to stay afloat, but also to increase its income. The main goal of creating and maintaining a brand is achievement long-term competitive advantages in the promotion of goods or services on sales market. Effective brands operate with powerful techniques beliefs and original ideas. They not only change attitudes consumer to the brand and product, but also transform the consciousness of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Masenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Masenko.pdf263,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.