Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1742
Назва: Створення проблемної навчальної ситуації як педагогічна умова для формування критичного мислення майбутніх менеджерів організацій
Інші назви: Создание проблемной учебной ситуации как педагогическое условие для формирования критического мышления будущих менеджеров организаций
The creation of a broblem solving situation as a pedagogical condition for the formation of the critical thinking of future managers of commercial organisations
Автори: Галашова, О.Г.
Галашова, Е.Г.
Galashova, E.
Бібліографічний опис: Галашова О. Г. Створення проблемної навчальної ситуації як педагогічна умова для формування критичного мислення майбутніх менеджерів організацій / О. Г. Галашова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського: збірник наукових праць. Спецвипуск „Творча спадщина К.Д. Ушинського у вимірах освіти ХХІ сторіччя”. - 2013. – С. 51-58.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ПНПУ ім. К.Д. Ушинського
Ключові слова: проектна методика
розвиток особистості
практична діяльність
особистісно – зорієнтований підхід
критичне мислення
проектная методика
развитие личности
практическая деятельность
личностно – ориентированный подход
критическое мышление
project method
the development of an individual
practical activity
individually oriented approach
critical thinking
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається значимість створення проблемної навчальної ситуації для професійної підготовки майбутніх менеджерів організацій. Особлива увага приділяється використанню проектної методики та необхідності формування критичного мислення для вирішення практичних задач.
В статье рассматривается значимость создания проблемной учебной ситуации для профессиональной подготовки будущих менеджеров организаций. Особое внимание уделяется применению проектной методике и необходимостью формирования критического мышления для решения практических задач.
The article considers the importance of creation of the problem -oriented educational situation for the development of individual professional qualities of future managers of organizations. Special attention is paid to the use of project method as an effective pedagogical technology for the formation of critical thinking of future experts. Being one of the main qualities which determines a manager’s success the ability to solve problems should be trained and developed when the educational process is focused not only on providing students with theoretical knowledge in economics but offers opportunities for the formation and development of their practical skills. Problem solving is a constant process in managers’ everyday professional activities and is impossible without critical thinking. Project method helps to reveal creative potential of everyone who is involved in decision making. Working in small groups future managers learn how to organize a team and to demonstrate a critical reflection of business practices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1742
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.