Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії

Анотація

Розглянуто сутність та напрямки використання туристичних чат-ботів. Визначено переваги застосування чат-ботів суб’єктами туристичної діяльності та окреслено негативні моменти, які потребують уваги та вирішення. Наведено деякі аспекти, які потрібно враховувати при виборі чат-боту для туристичного бізнесу.
The essence and directions of using tourist chatbots are considered. The advantages of the use of chatbots by the subjects of tourism activities are determined and the negative aspects that require attention and solutions are outlined. Here are some aspects to consider when choosing a chatbot for your travel business.

Опис

Бібліографічний опис

Орлик О. В. Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії / О. В. Орлик, С. В. Сметаннікова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжн. наук.-практ. конф. (Харків, 21-22 березня 2024 р.). – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 1. – С. 608-611.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються