Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17482
Назва: Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії
Інші назви: Chatbots as an innovative means of interaction in the tourism industry
Автори: Орлик, О.В.
Сметаннікова, С.В.
Orlyk, O.
Smetannikova, S.
Бібліографічний опис: Орлик О. В. Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії / О. В. Орлик, С. В. Сметаннікова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжн. наук.-практ. конф. (Харків, 21-22 березня 2024 р.). – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 1. – С. 608-611.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: чат-боти
взаємодія
туристична діяльність
туристичні компанії
chatbot
interaction
travel activity
travel companies
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та напрямки використання туристичних чат-ботів. Визначено переваги застосування чат-ботів суб’єктами туристичної діяльності та окреслено негативні моменти, які потребують уваги та вирішення. Наведено деякі аспекти, які потрібно враховувати при виборі чат-боту для туристичного бізнесу.
The essence and directions of using tourist chatbots are considered. The advantages of the use of chatbots by the subjects of tourism activities are determined and the negative aspects that require attention and solutions are outlined. Here are some aspects to consider when choosing a chatbot for your travel business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17482
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.