Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Назва: Міжнародний маркетинг
Інші назви: Международный маркетинг
International marketing
Автори: Козак, Ю.Г.
Воронова, О.В.
Уханова, І.О.
Козак, Ю.Г.
Воронова, Е.В.
Уханова, И.О.
Kozak, Y.
Voronova, E.
Ukhanova, I.
Бібліографічний опис: Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Ю. Г. Козак, О. В.Воронова , I. О.Уханова [ та інші] / за ред. Ю. Г. Козака, С. Смичка, І. Л Литовченко. - Київ-Катовіце : Центр учбової літератури, 2014. - 300 с.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Центр учбової літератури
Ключові слова: міжнародна маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
маркетингові стратегії
міжнародна товарна політика
маркетингове ціноутворення
международный маркетинг
международная маркетинговая среда
маркетинговые стратегии
международная товарная политика
маркетинговое ценообразование
international marketing
international marketing environment
marketing strategies
international product policy
pricing in international marketing
Короткий огляд (реферат): Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономической, политико-правовой, социально-культурной, информационной, научно-технической, демографической и природно-географической его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний маркетинг.pdf4,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.