Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Title: Міжнародний маркетинг
Other Titles: Международный маркетинг
International marketing
Authors: Козак, Ю.Г.
Воронова, О.В.
Уханова, І.О.
Козак, Ю.Г.
Воронова, Е.В.
Уханова, И.О.
Kozak, Y.
Voronova, E.
Ukhanova, I.
Citation: Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Ю. Г. Козак, О. В.Воронова , I. О.Уханова [ та інші] / за ред. Ю. Г. Козака, С. Смичка, І. Л Литовченко. - Київ-Катовіце : Центр учбової літератури, 2014. - 300 с.
Issue Date: 2014
Publisher: Центр учбової літератури
Keywords: міжнародна маркетинг
міжнародне маркетингове середовище
маркетингові стратегії
міжнародна товарна політика
маркетингове ціноутворення
международный маркетинг
международная маркетинговая среда
маркетинговые стратегии
международная товарная политика
маркетинговое ценообразование
international marketing
international marketing environment
marketing strategies
international product policy
pricing in international marketing
Abstract: Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономической, политико-правовой, социально-культурной, информационной, научно-технической, демографической и природно-географической его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Appears in Collections:Кафедра міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародний маркетинг.pdf4,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.