Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorВоронова, О.В.-
dc.contributor.authorУханова, І.О.-
dc.contributor.authorКозак, Ю.Г.-
dc.contributor.authorВоронова, Е.В.-
dc.contributor.authorУханова, И.О.-
dc.contributor.authorKozak, Y.-
dc.contributor.authorVoronova, E.-
dc.contributor.authorUkhanova, I.-
dc.date.accessioned2014-06-05T10:49:34Z-
dc.date.available2014-06-05T10:49:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозак Ю. Г. Міжнародний маркетинг: навч. посібник / Ю. Г. Козак, О. В.Воронова , I. О.Уханова [ та інші] / за ред. Ю. Г. Козака, С. Смичка, І. Л Литовченко. - Київ-Катовіце : Центр учбової літератури, 2014. - 300 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1752-
dc.description.abstractПосібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.ru_RU
dc.description.abstractПособие содержит анализ общих основ международного маркетинга, экономической, политико-правовой, социально-культурной, информационной, научно-технической, демографической и природно-географической его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный рынок. Для студентов экономических вузов и факультетов.-
dc.description.abstractThe book contains the analysis of the overall framework of international marketing, economic, political-legal, socio-cultural, informational, scientific, technological, demographic and geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on the foreign market. For students of economic universities and faculties.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЦентр учбової літературиru_RU
dc.subjectміжнародна маркетингru_RU
dc.subjectміжнародне маркетингове середовищеru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.subjectміжнародна товарна політикаru_RU
dc.subjectмаркетингове ціноутворенняru_RU
dc.subjectмеждународный маркетингru_RU
dc.subjectмеждународная маркетинговая средаru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjectмеждународная товарная политикаru_RU
dc.subjectмаркетинговое ценообразованиеru_RU
dc.subjectinternational marketingru_RU
dc.subjectinternational marketing environmentru_RU
dc.subjectmarketing strategiesru_RU
dc.subjectinternational product policyru_RU
dc.subjectpricing in international marketingru_RU
dc.titleМіжнародний маркетингru_RU
dc.title.alternativeМеждународный маркетингru_RU
dc.title.alternativeInternational marketingru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний маркетинг.pdf4,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.