Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17543
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮшкевич, Ю.С.-
dc.contributor.authorYushkevych, Y.-
dc.date.accessioned2024-04-25T06:48:18Z-
dc.date.available2024-04-25T06:48:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierJEL сlassification: D830; Z000-
dc.identifierУДК: 004+316.324.8:141.7+159.923.2:32.019.51-
dc.identifier.citationЮшкевич Ю.С. Актуалізація проблеми пропаганди в умовах розвитку інформаційного суспільства / Ю.С. Юшкевич // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 13-15.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17543-
dc.description.abstractПропаганда, як ми її знаємо, активно почала застосовуватися з Першою світовою війною. Раніше навіть сам цей термін використовувався не дуже часто, тому можна стверджувати, що пропаганда насправді є явищем ХХ століття. Але з огляду на те, що сьогоднішній світ характеризується швидким розвитком технологій, активне використання соціальних мереж та інших медіа-ресурсів створює можливість для маніпулювання суспільними думками та формування негативних стереотипів, проблема пропаганди стає ще більш актуальною.en_US
dc.description.abstractPropaganda, as we know it, began to be actively used with the First World War. Previously, even this term itself was not used very often, so it can be argued that propaganda is actually a phenomenon of the 20th century. But given the fact that today's world is characterized by the rapid development of technologies, the active use of social networks and other media resources creates an opportunity for manipulating public opinion and forming negative stereotypes, the problem of propaganda becomes even more urgent.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпропагандаen_US
dc.subjectінформаційне суспільствоen_US
dc.subjectpropagandaen_US
dc.subjectinformation societyen_US
dc.titleАктуалізація проблеми пропаганди в умовах розвитку інформаційного суспільстваen_US
dc.title.alternativeActualization of the problem of propaganda in the conditions of the development of the information societyen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра філософії, історії та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-15.pdf479,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.