Алгоритм формування цін в кав’ярнях

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Одеський національний економічний університет

Abstract

У другому півріччі 2023 року виручка сегменту кав’ярень збільшилась на 31% відносно 2022 року, відвідуваність споживачів кави збільшилась на 9%, а середній чек підвищився на 20% завдяки продажу основних кавових напоїв з подальшим ростом пропозиції роздрібного продажу продукції кав’ярень [1]. За цей період власники кав’ярень відзначили лише невеликі складнощі у покупці основної сировини (обсмаженої кави) через інфляційне становище ринку, інші складові бізнесу не набули суттєвих змін.
In the second half of 2023, the revenue of the coffee shop segment increased by 31% compared to 2022, the attendance of coffee consumers increased by 9%, and the average check increased by 20% thanks to the sale of basic coffee drinks with further growth in the retail offer of coffee shop products [1 ]. During this period, the owners of coffee shops noted only minor difficulties in purchasing the main raw material (roasted coffee) due to the inflationary situation of the market, other components of the business did not acquire significant changes.

Description

Науковий керівник Давиденко І. В.

Citation

Власов В. Д. Алгоритм формування цін в кав’ярнях / В. Д. Власов // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 44-49.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By