Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскалюк, Г.О. (Протопопенко, Г.О.)-
dc.contributor.authorМоскалюк, А.А. (Протопопенко, А.А.)-
dc.contributor.authorMoskalyuk, G. (Protopopenko, G.)-
dc.date.accessioned2014-06-05T19:22:00Z-
dc.date.available2014-06-05T19:22:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПротопопенко Г. О. Технічні засоби як підсистема управління збутовою діяльністю промислового підприємства / Г. О. Протопопенко // Вісник Львівського державного інституту новітніх технологій та управління ім. Т. Чорновола. Актуальні проблеми ринкової економіки. – Львів: «АПРІОРІ», 2008. - Вип. № 3.– С. 214-226.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1758-
dc.description.abstractВ статті розглянуті технічні засоби у якості підсистеми управління, а також розроблені основні концептуальні напрямки комплексної автоматизації системи управління збутовою діяльністю.ru_RU
dc.description.abstractВ статье рассмотрены технические средства в качестве подсистемы управления, а также разработаны основные концептуальные направления комплексной автоматизации системы управления сбытовой деятельностью.-
dc.description.abstractHardware as management subsystem are considered in the article, and also basic con-ceptual directions of complex automation of the control sale activity system are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАПРІОРІru_RU
dc.subjectтехнічні засобиru_RU
dc.subjectавтоматизаціяru_RU
dc.subjectуправління збутовою діяльністюru_RU
dc.subjectуправління взаєминами з клієнтами (CRM)ru_RU
dc.subjecte-learningru_RU
dc.subjectсистема дистанційного навчанняru_RU
dc.subjectтехнические средстваru_RU
dc.subjectавтоматизацияru_RU
dc.subjectуправление сбытовой деятельностьюru_RU
dc.subjectуправление взаимоотношениями с клиентами (CRM)ru_RU
dc.subjecte-learningru_RU
dc.subjectсистема дистанционного обученияru_RU
dc.subjecttechnical toolsru_RU
dc.subjectautomationru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.subjectcustomer relationship management (CRM)ru_RU
dc.subjecte-learningru_RU
dc.subjectdistance learning systemru_RU
dc.titleТехнічні засоби як підсистема управління збутовою діяльністю промислового підприємстваru_RU
dc.title.alternativeТехнические средства как подсистема управления сбытовой деятельностью промышленного предприятияru_RU
dc.title.alternativeTechnical means as a subsystem of management of marketing activity of the industrial enterpriseru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.