Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/175
Title: Проблемы конъюнктурных исследований на рынках товаров и услуг
Authors: Карпов, В.А.
Карпов, В.А.
Karpov, V.
Citation: Карпов В. А. Проблемы конъюнктурных исследований на рынках товаров и услуг : монография / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко, И. А. Соломенцев. - Одесса: Полиграф, 2007.- 226 с.
Issue Date: 2007
Publisher: Полиграф
Keywords: кон’юнктура ринку
методи аналізу ринка
товари
фундаментальний та технічний аналіз
фондові індекси
послуги
market conditions
methods of market analysis
products
services
fundamental and technical analysis
stock indices
Abstract: В монографии рассмотрены теоретические и практические вопросы конъюнктурных наблюдений, изложены основные принципы исследования современного рынка, методики анализа и прогноза конъюнктуры товарных и финансовых рынков с учетом особенностей экономики Украины. Обозначены конкретные направления совершенствования конъюнктурной работы в условиях развивающегося предпринимательства. Работа предназначена для специалистов в области маркетинга, предпринимателей, студентов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений. The book deals with the theoretical and practical issues of opportunistic observations, the main principles of the market research, the methods of analysis and forecast conditions of commodity and financial markets, allowing for the Ukrainian economy. Identified specific areas for improvement of the Market in emerging business. The work is intended for specialists in the field of marketing, entrepreneurs, students and academics.
Description: Монографія
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/175
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kucherenko V.R, Karpov, V.A, Solomentsev I.A.pdf2,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.