Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемчук, М.В.-
dc.contributor.authorDemchuk, M.-
dc.date.accessioned2024-05-15T11:03:46Z-
dc.date.available2024-05-15T11:03:46Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДемчук М. В. Методи оцінки рівня обслуговування на підприємствах готельного господарства / М. В. Демчук // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 105-109.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17602-
dc.descriptionНауковий керівник Шикіна О. В.en_US
dc.description.abstractПитання оцінки якості обслуговування залишається актуальним не тільки в готельній галузі, а й сфері послуг загалом. У готельному бізнесі якість обслуговування відіграє вирішальну роль у залученні та задоволенні клієнтів. В сучасній практиці використовують різноманітні методи для оцінки якості обслуговування. На підприємствах готельного господарства застосовують такі методи: усне опитування, анкетування, експертний метод, SERVQUAL, SERVPERF та діаграма К. Ісікавиen_US
dc.description.abstractThe issue of assessing the quality of service remains relevant not only in the hotel industry, but also in the service sector in general. In the hotel business, service quality plays a crucial role in attracting and satisfying customers. In modern practice, various methods are used to assess the quality of service. The following methods are used at hotel enterprises: oral survey, questionnaire, expert method, SERVQUAL, SERVPERF and K. Ishikawa diagram-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectготельне господарствоen_US
dc.subjectserviceen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjecthotel managementen_US
dc.titleМетоди оцінки рівня обслуговування на підприємствах готельного господарстваen_US
dc.title.alternativeMethods of assessing the level of service at hotel enterprisesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
105-109.pdf275,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.