Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
В сучасних умовах підприємства індустрії гостинності повинні орієнтуватися в ринковій ситуації, прогнозувати поведінку клієнтів, їхню мотивацію та платоспроможність. Якість є однією із основних характеристик, яка найбільше впливає на формування споживчих переваг та конкурентоспроможність послуг
In modern conditions, enterprises of the hospitality industry must navigate the market situation, predict the behavior of customers, their motivation and ability to pay. Quality is one of the main characteristics that has the greatest impact on the formation of consumer preferences and the competitiveness of services
In modern conditions, enterprises of the hospitality industry must navigate the market situation, predict the behavior of customers, their motivation and ability to pay. Quality is one of the main characteristics that has the greatest impact on the formation of consumer preferences and the competitiveness of services
Опис
Науковий керівник Кунділовська Т. А.
Бібліографічний опис
Коваленко Л. І. Якість обслуговування як складова якості надання готельних послуг / Л. І. Коваленко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 296-298.