Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17649
Назва: Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі
Інші назви: The role and place of marketing communications in the hotel business
Автори: Лаврішко, А.І.
Lavrishko, A.
Бібліографічний опис: Лаврішко А. І. Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі / А. І. Лаврішко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 299-303.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
готельний бізнес
marketing communications
hotel business
Короткий огляд (реферат): Маркетингові комунікації зазвичай розглядаються як складова маркетингової діяльності будь-якої компаній, в тому числі і в готельному бізнесі. Вони пов’язані з управлінням спілкуванням, яке відбувається за допомогою низки інструментів, що передають навмисні повідомлення між суб’єктами маркетингової системи та активізують їх діяльність.
Marketing communications are usually considered as a component of marketing activities of any company, including in the hotel business. They are related to the management of communication, which occurs with the help of a number of tools that transmit intentional messages between the subjects of the marketing system and activate their activities.
Опис: Науковий керівник Павлоцький В. Я.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17649
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
299-303.pdf375,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.