Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Маркетингові комунікації зазвичай розглядаються як складова маркетингової діяльності будь-якої компаній, в тому числі і в готельному бізнесі. Вони пов’язані з управлінням спілкуванням, яке відбувається за допомогою низки інструментів, що передають навмисні повідомлення між суб’єктами маркетингової системи та активізують їх діяльність.
Marketing communications are usually considered as a component of marketing activities of any company, including in the hotel business. They are related to the management of communication, which occurs with the help of a number of tools that transmit intentional messages between the subjects of the marketing system and activate their activities.

Опис

Науковий керівник Павлоцький В. Я.

Бібліографічний опис

Лаврішко А. І. Роль та місце маркетингових комунікацій в готельному бізнесі / А. І. Лаврішко / Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 299-303.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються