Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17684
Назва: Modern, Innovative Approaches to Managing the Quality and Competitiveness of Hospitality and Tourism Businesses
Інші назви: Сучасні інноваційні підходи до управління якістю та конкурентоспроможністю готельного та туристичного бізнесу
Автори: Oliinyk, O.
Dolynska, O.
Polova, O.
Shykina, O.
Sliusarchuk, O.
Олійник, О.С.
Долинська, О.О.
Польова, О.Л.
Шикіна, О.В.
Слюсарчук, О.П.
Бібліографічний опис: Modern, Innovative Approaches to Managing the Quality and Competitiveness of Hospitality and Tourism Businesses / O. Oliinyk, O. Dolynska, O. Polova and others// Economic Affairs. 2024. – Is. 69. – 169-177.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Blackwell Publishing Inc.
Ідентифікатор DOI: 10.46852/0424-2513.1.2024.19
Ключові слова: управління якістю
адаптація
туризм
підприємництво
конкурентоспроможність
інновації
стратегії
готельно-ресторанний бізнес
міжнародні стандарти
quality management
adaptation
tourism
enterprise
competitiveness
innovations
strategies
hotel and restaurant business
international standards
Короткий огляд (реферат): Це дослідження зосереджено на вивченні сучасних інноваційних підходів, що використовуються для управління якістю та підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного, ресторанного та туристичного секторів. Визначено, що у сфері гостинності ключовим фактором успіху є вміння задовольнити потреби клієнтів, забезпечити a високий рівень комфорту, а також ефективно реагувати на зміни в побутовому та економічно-культурному вимоги гостей. Основна частина дослідження зосереджена на вивченні сучасного менеджменту якості системи в готельно-ресторанному бізнесі та їх взаємодія з міжнародними стандартами, в зокрема нові версії стандартів ISO, OHSAS та SA. Підкреслюється ефективна якість системи не обмежуються дотриманням індивідуальних вимог, але також передбачають активну участь у вдосконаленні всіх аспектів управління та якості в комплексі. Крім того, інноваційний визначено підходи до просування готельно-ресторанних послуг, у тому числі з використанням соц ЗМІ та маркетинг, а також стратегії найму, навчання та мотивації персоналу. Відзначається, що інновації включають не тільки технологічні інновації, а й конкурентні стратегії, спрямовані на залучення та утримання клієнтів. Дослідження підкреслюють важливість адаптивності готелю, ресторану, і туристичних підприємств до змін у зовнішньому середовищі та постійного вдосконалення для забезпечення стабільний розвиток в умовах сучасного економічного та соціокультурного контексту.
This study focuses on the study of current innovative approaches used for quality management and increasing the competitiveness of hotel, restaurant, and tourism enterprises. It has been determined that in the field of hospitality, the key success factor is the ability to satisfy the needs of customers, provide a high level of comfort, and effectively respond to changes in the household and the economic and cultural requirements of guests. The main part of the research focuses on the study of modern quality management systems in the hotel and restaurant business and their interaction with international standards, in particular the new versions of the ISO, OHSAS, and SA standards. It is emphasized that effective quality systems are not limited to compliance with individual requirements but also involve active participation in the improvement of all aspects of management and quality in the complex. In addition, innovative approaches to the promotion of hotel and restaurant services were identified, including the use of social media and marketing, as well as strategies for recruiting, training, and motivating staff. It is noted that innovations include not only technological innovations but also competitive strategies aimed at attracting and retaining customers. Research emphasizes the importance of the adaptability of hotel, restaurant, and tourism enterprises to changes in the external environment and constant improvement to ensure stable development in the conditions of the modern economic and socio-cultural context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17684
http://surl.li/rnqam
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.