Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorРемігайло, І.Ю.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorRemigailo, I.-
dc.date.accessioned2024-06-04T12:08:55Z-
dc.date.available2024-06-04T12:08:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 338.48-
dc.identifier.citationШикіна О.В. Використання SMM у просуванні готельних послуг / О.В. Шикіна, І.Ю. Ремігайло // Матеріали ХV Міжнар. наук.-практ. конф. «Туристичний та готельно-ресторанний бізнес в Україні: проблеми розвитку та регулювання» (Черкаси, 28-29 березня 2024 р.): у 2-х томах / М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. – Черкаси: ЧДТУ, 2024. – Т.1. – 155 с. C. 102-104.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17695-
dc.description.abstractУ тезах досліджується роль та ефективність використання соціальних медіа маркетингу (SMM) у просуванні готельних послуг. Розглядаються основні інструменти та стратегії SMM, які застосовуються для залучення клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та збільшення рівня бронювання. Особлива увага приділяється аналізу успішних кейсів готельних підприємств, що використовують SMM, а також впливу соціальних медіа на поведінку споживачів. У статті також представлені рекомендації щодо оптимізації SMM-кампаній для готельного бізнесу та оцінки їхньої ефективності.en_US
dc.description.abstractThe theses examines the role and effectiveness of using social media marketing (SMM) in the promotion of hotel services. It examines the main SMM tools and strategies used to attract customers, increase brand awareness and increase bookings. Special attention is paid to the analysis of successful cases of hotel enterprises using SMM, as well as the influence of social media on consumer behavior. The article also presents recommendations for optimizing SMM campaigns for the hotel business and evaluating their effectiveness.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectсоціальний медіа маркетингen_US
dc.subjectпросування готельних послугen_US
dc.subjectстратегії SMMen_US
dc.subjectінструменти SMMen_US
dc.subjectsocial media marketingen_US
dc.subjecthotel promotionen_US
dc.subjectSMM strategiesen_US
dc.subjectSMM toolsen_US
dc.titleВикористання SMM у просуванні готельних послугen_US
dc.title.alternativeThe use of SMM in the promotion of hotel servicesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.