Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17751
Title: Тенденції цифровізації індустрії туризму
Other Titles: Trends in digitalization of the tourism industry
Authors: Нечєва, Н.В.
Шикіна, О.В.
Necheva, N.
Shykina, O.
Citation: Нечєва Н. В. Тенденції цифровізації індустрії туризму / Н. В. Нечєва, О. В. Шикіна // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 15 квітня 2024 р.) / Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетоваю. – Харків, 2024. – C. 288-289.
Issue Date: 2024
Keywords: цифровізація
індустрія туризму
штучний інтелект
Інтернет речей
персоналізація послуг
digitization
tourism industry
artificial intelligence
Internet of things
personalization of services
Abstract: Тези досліджують сучасні тенденції цифровізації індустрії туризму, аналізуючи вплив новітніх технологій на розвиток туристичних послуг і досвід споживачів. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, великих даних, Інтернету речей (IoT) та мобільних додатків у трансформації туристичного бізнесу. Розглядаються приклади успішного впровадження цифрових рішень, що сприяють підвищенню ефективності роботи компаній, персоналізації послуг та покращенню взаємодії з клієнтами. Окремо виділено виклики, з якими стикаються підприємства у процесі цифровізації, та потенційні шляхи їх вирішення. Стаття надає рекомендації щодо стратегії впровадження цифрових технологій для покращення конкурентоспроможності на глобальному ринку.
Theses examine current trends in the digitalization of the tourism industry, analyzing the impact of the latest technologies on the development of tourism services and consumer experience. Special attention is paid to the role of artificial intelligence, big data, the Internet of Things (IoT) and mobile applications in the transformation of the tourism business. Examples of successful implementation of digital solutions that contribute to increasing the efficiency of companies, personalizing services and improving interaction with customers are considered. Challenges faced by enterprises in the process of digitalization and potential solutions are highlighted separately. The article provides recommendations on the strategy of implementing digital technologies to improve competitiveness in the global market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17751
Other Identifiers: УДК: 338.48:004.738
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
288-289.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.