Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНечєва, Н.В.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorNecheva, N.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2024-06-10T05:22:56Z-
dc.date.available2024-06-10T05:22:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 338.48:004.738-
dc.identifier.citationНечєва Н. В. Тенденції цифровізації індустрії туризму / Н. В. Нечєва, О. В. Шикіна // Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 15 квітня 2024 р.) / Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетоваю. – Харків, 2024. – C. 288-289.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17751-
dc.description.abstractТези досліджують сучасні тенденції цифровізації індустрії туризму, аналізуючи вплив новітніх технологій на розвиток туристичних послуг і досвід споживачів. Особлива увага приділяється ролі штучного інтелекту, великих даних, Інтернету речей (IoT) та мобільних додатків у трансформації туристичного бізнесу. Розглядаються приклади успішного впровадження цифрових рішень, що сприяють підвищенню ефективності роботи компаній, персоналізації послуг та покращенню взаємодії з клієнтами. Окремо виділено виклики, з якими стикаються підприємства у процесі цифровізації, та потенційні шляхи їх вирішення. Стаття надає рекомендації щодо стратегії впровадження цифрових технологій для покращення конкурентоспроможності на глобальному ринку.en_US
dc.description.abstractTheses examine current trends in the digitalization of the tourism industry, analyzing the impact of the latest technologies on the development of tourism services and consumer experience. Special attention is paid to the role of artificial intelligence, big data, the Internet of Things (IoT) and mobile applications in the transformation of the tourism business. Examples of successful implementation of digital solutions that contribute to increasing the efficiency of companies, personalizing services and improving interaction with customers are considered. Challenges faced by enterprises in the process of digitalization and potential solutions are highlighted separately. The article provides recommendations on the strategy of implementing digital technologies to improve competitiveness in the global market.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectіндустрія туризмуen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectІнтернет речейen_US
dc.subjectперсоналізація послугen_US
dc.subjectdigitizationen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectInternet of thingsen_US
dc.subjectpersonalization of servicesen_US
dc.titleТенденції цифровізації індустрії туризмуen_US
dc.title.alternativeTrends in digitalization of the tourism industryen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
288-289.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.