Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17760
Title: Методи формування, реалізації та корегування іміджу організації
Other Titles: Methods of formation, implementation and correction of the image of the organization
Authors: Заволока, С.І.
Zavoloka, S.
Citation: Заволока С. І. Методи формування, реалізації та корегування іміджу організації / С. І. Заволока // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 36-38.
Issue Date: 2024
Keywords: Імідж
зовнішня привабливість
ввічливість
скромність
формування іміджу організації
Image
external attractiveness
politeness
modesty
formation of the organization's image
Abstract: Імідж – узагальнене уявлення про організацію, що створюється у поданні груп громадськості виходячи з заяв, а як і практичних справ суб’єктів, імідж яких формується у суспільному та індивідуальному свідомості. Отже, імідж можна розглядати як сукупність елементів реальної та формуючої діяльності. Перед тим як розпочати процес формування іміджу та просування організації, необхідно розібратися в основних поняттях цього процесу. Процеси формування іміджу та просування тісно пов’язані між собою, тому що імідж є основою просування організації у конкурентному середовищі. Імідж – нематеріальний актив, але об’єктивний фактор успішного функціонування організації на ринку. Формування іміджу – тривалий процес, що включає дослідження, розробку стратегії, реалізацію, моніторинг і підтримання стійкого результату.
The image is a generalized idea about the organization, which is created in the presentation of public groups based on statements, as well as practical cases of subjects, whose image is formed in public and individual consciousness. Therefore, the image can be considered as a set of elements of real and formative activity. Before starting the process of image formation and promotion of the organization, it is necessary to understand the basic concepts of this process. The processes of image formation and promotion are closely related, because the image is the basis of the organization's promotion in a competitive environment. Image is an intangible asset, but an objective factor in the successful functioning of an organization on the market. Image formation is a long-term process that includes research, strategy development, implementation, monitoring and maintenance of sustainable results.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17760
Other Identifiers: УДК: 17.022.1:316.35 (043.2)
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-38.pdf180,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.