Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаволока, С.І.-
dc.contributor.authorZavoloka, S.-
dc.date.accessioned2024-06-10T07:03:15Z-
dc.date.available2024-06-10T07:03:15Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК: 17.022.1:316.35 (043.2)-
dc.identifier.citationЗаволока С. І. Методи формування, реалізації та корегування іміджу організації / С. І. Заволока // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 25-26 квітня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – C. 36-38.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17760-
dc.description.abstractІмідж – узагальнене уявлення про організацію, що створюється у поданні груп громадськості виходячи з заяв, а як і практичних справ суб’єктів, імідж яких формується у суспільному та індивідуальному свідомості. Отже, імідж можна розглядати як сукупність елементів реальної та формуючої діяльності. Перед тим як розпочати процес формування іміджу та просування організації, необхідно розібратися в основних поняттях цього процесу. Процеси формування іміджу та просування тісно пов’язані між собою, тому що імідж є основою просування організації у конкурентному середовищі. Імідж – нематеріальний актив, але об’єктивний фактор успішного функціонування організації на ринку. Формування іміджу – тривалий процес, що включає дослідження, розробку стратегії, реалізацію, моніторинг і підтримання стійкого результату.en_US
dc.description.abstractThe image is a generalized idea about the organization, which is created in the presentation of public groups based on statements, as well as practical cases of subjects, whose image is formed in public and individual consciousness. Therefore, the image can be considered as a set of elements of real and formative activity. Before starting the process of image formation and promotion of the organization, it is necessary to understand the basic concepts of this process. The processes of image formation and promotion are closely related, because the image is the basis of the organization's promotion in a competitive environment. Image is an intangible asset, but an objective factor in the successful functioning of an organization on the market. Image formation is a long-term process that includes research, strategy development, implementation, monitoring and maintenance of sustainable results.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectІміджen_US
dc.subjectзовнішня привабливістьen_US
dc.subjectввічливістьen_US
dc.subjectскромністьen_US
dc.subjectформування іміджу організаціїen_US
dc.subjectImageen_US
dc.subjectexternal attractivenessen_US
dc.subjectpolitenessen_US
dc.subjectmodestyen_US
dc.subjectformation of the organization's imageen_US
dc.titleМетоди формування, реалізації та корегування іміджу організаціїen_US
dc.title.alternativeMethods of formation, implementation and correction of the image of the organizationen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-38.pdf180,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.