Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17807
Назва: Напрями підвищення соціальної відповідальності суб’єктів готельно-ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану «Хаджибей»)
Інші назви: Directions for increasing the social responsibility of hotel and restaurant business entities (on the example of the «Hajibey» restaurant)
Автори: Колєдіна, Д.Н.
Бібліографічний опис: Колєдіна Д.Н. Напрями пiдвищення соцiальної вiдповiдальностi суб'єктiв готельно-ресторанного бiзнесу (на прикладi ресторану "Хаджибей"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанний бiзнес " за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дарiя Назарiвна Колєдiна; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2024. - 71 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес
суб’єкт готельно-ресторанного бізнесу
соціальна відповідальність
імідж підприємства
концепція
hotel and restaurant business
hotel and restaurant business entity
social responsibility
enterprise image
concept
Короткий огляд (реферат): The qualification work consists of an introduction, three chapters, conclusions, a list of references and appendices. The object of research is the process of increasing the level of social responsibility of hotel and restaurant business entities. The subject of the study is the system of social responsibility of hotel and restaurant business entities. In the first chapter of the qualification work, the theoretical aspects of the study of social responsibility are presented and the components of social responsibility of hotel and restaurant business entities are defined. The second chapter of the qualification work provides a general description of the restaurant “Hajibey” and the services provided, examines the economic activities of the restaurant enterprise, and analyzes the main economic indicators. A survey of consumers and employees of the restaurant was conducted, the focus of this study is the corporate social responsibility of the restaurant “Hajibey”. The third chapter of the qualification work identifies areas for improving the level of social responsibility in the restaurant “Hajibey”, namely: improving the company's responsibility to the staff, introducing energy-efficient means that are well-founded and can quickly provide positive results, participating in volunteer and charitable projects, improving the implementation of the HACCP concept
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2024Koledina.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Колєдіна Д..pdf625,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Koledina2024.pdf3,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.