Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17838
Title: Гендерні особливості емоційного інтелекту в підлітковому віці
Other Titles: Self-esteem as a factor of self-realization of the individual in the period of early adulthood
Authors: Пелін, Г.І.
Citation: Пелін Г.І. Гендернi особливостi емоцiйного iнтелекту в пiдлiтковому вiцi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Ганна Iванiвна Пелiн; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина. - ОНЕУ, 2024. - 81 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: емоційний інтелект
підлітки
гендер
розвиток
emotional intellect
adolescents
gender
development
Abstract: Дослідження вивчення емоційного інтелекту сучасних хлопців і дівчат є особливо важливим у контексті зміни статевої ролі, яка впливає на їхній інтелектуальний розвиток. Цей процес не обов'язково має виключно біологічні визначення. Таким чином, однією з найактуальніших і складних проблем у сучасній психологічній науці є дослідження емоційного інтелекту у підлітковому віці, коли формується особистість. У емпіричному дослідженні для збору даних було використано різноманітні методи, такі як анкетування, спостереження, тестування тощо. Після збору та інтерпретації даних, проведено аналіз та характеристику отриманих результатів, на основі якого розроблено практичні рекомендації для підлітків щодо розвитку емоційного інтелекту. Практичні рекомендації, складалися з шести занять. Кожна зустріч, яка спрямована на розвиток усіх складових емоційного інтелекту відповідно до ієрархічної моделі, розробленої Дж. Мейером та П. Селовеєм. Для проведення занять рекомендовано використовувати найефективніші методи взаємодії з учасниками, а також застосовувати різноманітні вправи та техніки, що сприяють підвищенню рівня їхнього емоційного інтелекту. Такі рекомендації можуть допомогти підліткам ефективно розвинути свій емоційний інтелект та підвищити свій рівень у спілкуванні, дати позитивний вплив на їхнє життя та взаємини з оточуючими.
The study of the emotional intelligence of modern boys and girls is particularly important in the context of changing gender roles that affect their intellectual development. This process does not necessarily have exclusively biological definitions. Thus, one of the most relevant and complex problems in modern psychological science is the study of emotional intelligence in adolescence, when personality is formed. In the empirical study, various methods such as questionnaire, observation, testing, etc. were used to collect data. After collecting and interpreting the data, an analysis and characterization of the obtained results was carried out, on the basis of which practical recommendations for the development of emotional intelligence were developed for teenagers. Practical recommendations consisted of six lessons. Each meeting is aimed at developing all components of emotional intelligence according to the hierarchical model developed by J. Meyer and P. Seloway. To conduct classes, it is recommended to use the most effective methods of interaction with the participants, as well as to use various exercises and techniques that contribute to increasing the level of their emotional intelligence. Such recommendations can help teenagers effectively develop their emotional intelligence and improve their level of communication, have a positive impact on their lives and relationships with others.
URI: http://local.lib/diploma/2024Pelin.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pelin2024.pdf3,05 MBAdobe PDFView/Open
Реферат Пелін.pdf406,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.