Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorЄгупов, Ю.А.-
dc.contributor.authorYegupov, Y.-
dc.date.accessioned2014-06-10T10:23:23Z-
dc.date.available2014-06-10T10:23:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЕгупов Ю. А. Планирование инноваций как инструмент маркетингового и ресурсного обоснования производственной программы предприятия / Ю. А. Егупов // Вісник Черкаського університету. Серія Економічні науки. – 2007. – Вип. 103. – С. 110-118.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793-
dc.description.abstractВ статье исследованы цели, задачи и формы планирования инновационного развития промышленного предприятия, определены взаимосвязи и функциональное назначение последних в процессе маркетингового и ресурсного обоснования его производственной программы.ru_RU
dc.description.abstractУ статті досліджено цілі, завдання та форми планування інноваційного розвитку промислового підприємства, визначено взаємозв'язки і функціональне призначення останніх в процесі маркетингового та ресурсного обґрунтування його виробничої програми.-
dc.description.abstractThe article examines the goals, objectives and planning of innovative forms of development of industrial enterprise, defined the relationship and functionality in the latest marketing and resource justify its production program.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherЧеркасский университетru_RU
dc.subjectинновацииru_RU
dc.subjectинновационное развитиеru_RU
dc.subjectпланирование инновационного развитияru_RU
dc.subjectпроизводственная программаru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectінноваційний розвитокru_RU
dc.subjectпланування інноваційного розвиткуru_RU
dc.subjectвиробнича програмаru_RU
dc.subjectinnovationru_RU
dc.subjectinnovative developmentru_RU
dc.subjectplanning innovative developmentru_RU
dc.subjectproduction programru_RU
dc.titleПланирование инноваций как инструмент маркетингового и ресурсного обоснования производственной программы предприятияru_RU
dc.title.alternativeПланування інновацій як інструмент маркетингового та ресурсного обґрунтування виробничої програми підприємстваru_RU
dc.title.alternativePlanning as a tool for innovation marketing and resource studies enterprise production programru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.