Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
Назва: Емоційний інтелект - основа успіху
Інші назви: Emotional intelligence - the basis for success
Автори: Тодорова, Л.В.
Todorova, L.
Бібліографічний опис: Тодорова Л. В. Емоційний інтелект - основа успіху / Л. В. Тодорова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції, (Одеса, 6-7 березня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – С. 96-98.
Дата публікації: 2024
Ключові слова: емоційний інтелект
спілкування
фахівці
професійна діяльність
emotional intelligence
communication
specialists
professional background
Короткий огляд (реферат): Метою публікації є визначення сутності емоційного інтелекту, його місця на ранніх етапах професійної підготовки. Підкреслюється актуальність підвищення особистісного потенціалу та своєчасного, психологічно грамотного супроводу професійного розвитку особистості в процесі професіоналізації. Дослідження серед студентів І-ІІ курсів про існування особливостей розвитку емоційного інтелекту у студентів економічних спеціальностей, обумовлених змістом навчально-професійної діяльності привели до наступних висновків: 1) вибір професії типу «людина-людина», до якої належить професія економіста ґрунтується на емоційному соціальному інтелекті, включаючи рівні від середнього та вище; 2) студенти економічних спеціальностей відрізняються від студентів, які навчаються на інших спеціальностях, вищим рівнем внутрішньоособистісного емоційного інтелекту. 3) дисципліни професійного циклу зумовлюють розвиток емоційного інтелекту: спостерігається динаміка з внутрішньоособистісного емоційного інтелекту; 4) розвиток емоційного інтелекту відбувається дисгармонійно: до другого курсу підвищується здатність безпосередньо сприймати мімічні прояви емоційного стану людини, але суттєво знижується здатність обговорювати з ним її почуття та реакції.
The purpose of the publication is to define the essence of emotional intelligence and its place in the early stages of professional training. The article emphasizes the relevance of increasing personal potential. The research among first and second year students on the existence of peculiarities of emotional intelligence development in students of economic specialties, determined by the content of educational and professional activities, led to the following conclusions 1) the choice of a "person-to-person" profession, which includes the profession of an economist, is based on emotional-social intelligence, including levels from average and above; 2) students of economic specialties differ from students studying in other specialties by a higher level of interpersonal emotional intelligence. 3) the disciplines of the professional cycle determine the development of emotional intelligence: there is a dynamic of interpersonal emotional intelligence; 4) the development of emotional intelligence is disharmonious: by the second year of study, the ability to directly perceive facial expressions of a person's emotional state increases, but the ability to discuss feelings and reactions with him or her significantly decreases.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тодорова Л.В..pdf163,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.