Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТодорова, Л.В.-
dc.contributor.authorTodorova, L.-
dc.date.accessioned2024-07-04T08:13:13Z-
dc.date.available2024-07-04T08:13:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТодорова Л. В. Емоційний інтелект - основа успіху / Л. В. Тодорова // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції, (Одеса, 6-7 березня 2024 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2024. – С. 96-98.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17942-
dc.description.abstractМетою публікації є визначення сутності емоційного інтелекту, його місця на ранніх етапах професійної підготовки. Підкреслюється актуальність підвищення особистісного потенціалу та своєчасного, психологічно грамотного супроводу професійного розвитку особистості в процесі професіоналізації. Дослідження серед студентів І-ІІ курсів про існування особливостей розвитку емоційного інтелекту у студентів економічних спеціальностей, обумовлених змістом навчально-професійної діяльності привели до наступних висновків: 1) вибір професії типу «людина-людина», до якої належить професія економіста ґрунтується на емоційному соціальному інтелекті, включаючи рівні від середнього та вище; 2) студенти економічних спеціальностей відрізняються від студентів, які навчаються на інших спеціальностях, вищим рівнем внутрішньоособистісного емоційного інтелекту. 3) дисципліни професійного циклу зумовлюють розвиток емоційного інтелекту: спостерігається динаміка з внутрішньоособистісного емоційного інтелекту; 4) розвиток емоційного інтелекту відбувається дисгармонійно: до другого курсу підвищується здатність безпосередньо сприймати мімічні прояви емоційного стану людини, але суттєво знижується здатність обговорювати з ним її почуття та реакції.en_US
dc.description.abstractThe purpose of the publication is to define the essence of emotional intelligence and its place in the early stages of professional training. The article emphasizes the relevance of increasing personal potential. The research among first and second year students on the existence of peculiarities of emotional intelligence development in students of economic specialties, determined by the content of educational and professional activities, led to the following conclusions 1) the choice of a "person-to-person" profession, which includes the profession of an economist, is based on emotional-social intelligence, including levels from average and above; 2) students of economic specialties differ from students studying in other specialties by a higher level of interpersonal emotional intelligence. 3) the disciplines of the professional cycle determine the development of emotional intelligence: there is a dynamic of interpersonal emotional intelligence; 4) the development of emotional intelligence is disharmonious: by the second year of study, the ability to directly perceive facial expressions of a person's emotional state increases, but the ability to discuss feelings and reactions with him or her significantly decreases.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectемоційний інтелектen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectфахівціen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectemotional intelligenceen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectspecialistsen_US
dc.subjectprofessional backgrounden_US
dc.titleЕмоційний інтелект - основа успіхуen_US
dc.title.alternativeEmotional intelligence - the basis for successen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тодорова Л.В..pdf163,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.