Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18007
Title: Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової товарної політики ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон»
Other Titles: Development of recommendations for improving the marketing product policy of «Holding Company Micron LLC»
Authors: Баландіна, О.О.
Citation: Баландіна О.О. Розробка рекомендацiй щодо удосконалення маркетингової товарної полiтики ТОВ "Холдiнгова компанiя Мiкрон": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олександра Олексiївна Болондiна; наук. кер. Iрина Олександрiвна Жарська. - ОНЕУ, 2024. - 94 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: товарна політика
маркетинг
маркетингова товарна політика
ТОВ «Холдінгова компанія Мікрон»
commodity policy
marketing
marketing commodity policy
«Holding Company Micron LLC»
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингу та сучасні концепції управління товарним асортиментом, позиціонуванням товарів, ціноутворенням і просуванням. Методи дослідження включали абстракцію, аналіз, синтез, зіставлення й узагальнення, що дозволило глибоко вивчити сутність і функції маркетингової товарної політики. Використано графо-аналітичні методи для оцінки ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано загальний, економічний та маркетинговий стан підприємства, наведенні графіки та таблиці, зроблені висновки на основі яких наведені рекомендації. Запропоновано впровадити системи управління якістю товару та покращення збуту товару які допоможуть підприємству досягнути поставлених цілей.
The work deals with the theoretical aspects marketing and modern concepts of product range management, product positioning, pricing and promotion. Research methods included abstraction, analysis, synthesis, comparison and generalization, which made it possible to deeply study the essence and functions of marketing commodity policy. Graph-analytical methods were used to assess the effectiveness of marketing activities. Author analysis general, economic and marketing condition of the enterprise, schedules and tables, conclusions on the basis of which recommendations are given. The qualification work provides proposals for implement product quality management systems and assortment management system that will help the enterprise achieve its goals.
URI: http://local.lib/diploma/2024Balandina.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат баландіна.pdf466,15 kBAdobe PDFView/Open
Balandina2024.pdf971,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.