Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18008
Title: Реклама в комунікаційній політиці підприємства (на прикладі «ТОВ ТехноЮг»)
Other Titles: Advertising in the communication policy of the enterprise (onthe example of "TechnoYug LLC")
Authors: Балейко, О.А.
Citation: Балейко О.А. Реклама в комунiкацiйнiй полiтицi пiдприємства на прикладi "ТОВ ТехноЮг": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Олена Анатолiївна Балейко; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2024. - 103 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комунікаційна політика підприємства
реклама
комунікаційна політика
акція
marketing
enterprise communication policy
advertising
communication policy
promotion
Abstract: політиці підприємства ТОВ «ТехноЮг» Визначено особливості реклами в комунікаційній політиці, встановлено методи оцінювання та управління ним. Проаналізовано динаміку основних показників в період найвищого попиту діяльності та визначено її основні характеристики. Здійснено опис продукції підприємства, аналіз трафіку відвідування фірмових магазинів та середньорічну конверсію, досліджено конкурентоспроможність підприємства, виявлені основні елементи комунікаційної політики. Запропоновано напрямки поліпшення реклами ТОВ «ТехноЮг» за допомогою активного введення соціальних мереж ,створення рекламного персонажу та зіставлення нового план графіку рекламної компанії
The paper considers theoretical aspects of advertising in the communication policy of the enterprise LLC ‘TechnoYug’. The features of advertising in the communication policy are defined, methods of its evaluation and management are established. It analyses dynamics of main indicators in the period of the highest demand of activity and identifies its main characteristics. It describes products of the enterprise, analyses traffic to branded stores and average annual conversion, studies competitiveness of the enterprise and identifies main elements of the communication policy. Directions of improvement of advertising of LLC ‘TechnoYug’ by means of active introduction of social networks, creation of an advertising character and comparison of a new schedule of the advertising company have been proposed
URI: http://local.lib/diploma/2024Baleiko.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Балейко О. испр.pdf237,43 kBAdobe PDFView/Open
Baleiko2024.pdf483,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.