Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18018
Title: Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ПАТ «Одескабель»)
Other Titles: Improvement of the marketing complex (on the example of LLC Odeskabel)
Authors: Коваленко, Ю.О.
Citation: Коваленко Ю.О. Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладi ПАТ "Одескабель"): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Олегiвна Коваленко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2024. - 66 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
комунікації
конкуренція
маркетингове середовище
конкуренція
marketing
marketing mix
communications
competition
marketing environment
competition
Abstract: У роботі розглядаються сучасні тенденції вдосконалення комплексу маркетингу на прикладі ПАТ «Одескабель». Досліджено теоретичні аспекти формування комплексу маркетингу, також розглянуто основні чинники, що впливають на формування маркетингової стратегії. В роботі охарактеризовано етапи формування маркетингових концепцій та надано характеристику основних складових цих концепцій. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність ПАТ «Одескабель». Проаналізовано конкурентне підприємства організації та оцінено його конкурентні переваги, надано багатокутник конкурентоспроможності. Розроблено рекомендації вдосконалення комплексу маркетингу ПАТ «Одескабель», розраховано витрати на вдосконалення комплексу маркетингу та економічну ефективність від запровадження пропозицій.
The work examines modern trends in the improvement of the marketing complex using the example of LLC Odeskabel. The theoretical aspects of the formation of the marketing complex were studied, and the main factors affecting the formation of the marketing strategy were also considered. The work describes the stages of marketing concept formation and provides a description of the main components of these concepts. The economic and marketing activities of LLC Odeskabel were analyzed. The competitive enterprise of the organization was analyzed and its competitive advantages were evaluated, a polygon of competitiveness was provided. Recommendations for improving the marketing complex of LLC Odeskabel have been developed, costs for improving the marketing complex and economic efficiency from the introduction of proposals have been calculated.
URI: http://local.lib/diploma/2024Kovalenko1.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko2024.pdf274,49 kBAdobe PDFView/Open
Реферат_Коваленко.pdf188,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.