Marketing Internațional: întrebări şi răspunsuri
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
CEP USM
Анотація
Manualul conține o analiză generală a bazelor de marketing internațional, politic, juridic, social, cultural, informațional, științific, demografică și geografică a mediului natural economic, sa. O atenție deosebită este acordată la metodele și instrumentele de activități de marketing internațional, comerț și de stabilire a prețurilor în instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă. Pentru studenții facultăților economice și universități.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.
Опис
Ключові слова
principiile generale de marketing internațional, mediul de marketing internațional, metode și instrumente de activități de marketing internațional, produs și politpkai preț instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă, загальні основи міжнародного маркетингу, середовище міжнародного маркетингу, методи та інструменти міжнародної маркетингової діяльності, товарна та цінова політика у міжнародному маркетингу, засоби просування продукту на зарубіжний ринок, общие основы международного маркетинга, среда международного маркетинга, методы и инструменты международной маркетинговой деятельности, товарная и ценовая політпкаі в международном маркетинге, способах продвижения продукта на зарубежный рынок, general principles of international marketing, international marketing environment, methods and instruments of international marketing activities, product and price politpkai international marketing, tools to promote a product in the foreign market
Бібліографічний опис
Iu. Kozak Marketing Internațional: suport de curs / Iu. Kozak, A. Gribincea, M. Baranovscaia [și alte]. – Chişinău: CEP USM, 2014. – 178 p.