Marketing Internațional: întrebări şi răspunsuri

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

CEP USM

Анотація

Manualul conține o analiză generală a bazelor de marketing internațional, politic, juridic, social, cultural, informațional, științific, demografică și geografică a mediului natural economic, sa. O atenție deosebită este acordată la metodele și instrumentele de activități de marketing internațional, comerț și de stabilire a prețurilor în instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă. Pentru studenții facultăților economice și universități.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.

Опис

Бібліографічний опис

Iu. Kozak Marketing Internațional: suport de curs / Iu. Kozak, A. Gribincea, M. Baranovscaia [și alte]. – Chişinău: CEP USM, 2014. – 178 p.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються