Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805
Назва: Marketing Internațional: întrebări şi răspunsuri
Інші назви: Міжнародний маркетинг: запитання й відповіді
Международный маркетинг: вопросы и ответы
International Marketing: questions and answers
Автори: Kozak, Iu.
Козак, Ю.Г.
Козак, Ю.Г.
Kozak, Y.
Бібліографічний опис: Iu. Kozak Marketing Internațional: suport de curs / Iu. Kozak, A. Gribincea, M. Baranovscaia [și alte]. – Chişinău: CEP USM, 2014. – 178 p.
Дата публікації: 2014
Видавництво: CEP USM
Ключові слова: principiile generale de marketing internațional
mediul de marketing internațional
metode și instrumente de activități de marketing internațional
produs și politpkai preț instrumente de marketing internaționale
pentru a promova un produs de pe piața externă
загальні основи міжнародного маркетингу
середовище міжнародного маркетингу
методи та інструменти міжнародної маркетингової діяльності
товарна та цінова політика у міжнародному маркетингу
засоби просування продукту на зарубіжний ринок
общие основы международного маркетинга
среда международного маркетинга
методы и инструменты международной маркетинговой деятельности
товарная и ценовая політпкаі в международном маркетинге
способах продвижения продукта на зарубежный рынок
general principles of international marketing
international marketing environment
methods and instruments of international marketing activities
product and price politpkai international marketing
tools to promote a product in the foreign market
Короткий огляд (реферат): Manualul conține o analiză generală a bazelor de marketing internațional, politic, juridic, social, cultural, informațional, științific, demografică și geografică a mediului natural economic, sa. O atenție deosebită este acordată la metodele și instrumentele de activități de marketing internațional, comerț și de stabilire a prețurilor în instrumente de marketing internaționale, pentru a promova un produs de pe piața externă. Pentru studenții facultăților economice și universități.
Посібник містить аналіз загальних основ міжнародного маркетингу, економічного, політико-правового,соціально- культурного, інформаційного, науково-технічного, демографічного та природно-географічного його середовища. Особлива увага приділяється методам та інструментам міжнародної маркетингової діяльності, товарній та ціновій політиці у міжнародному маркетингу, засобам просування продукту на зарубіжний ринок.Для студентів економічних вузів та факультетів.
Пособие содержит анализ общих основ маркетинга, экономического, политико-правового,социально - культурного, информационного, научно-технического, демографического и естественно-географического его среды. Особое внимание уделяется методам и инструментам международной маркетинговой деятельности, товарной и ценовой политике в международном маркетинге, средствам продвижения продукта на зарубежный ринок. Для студентов экономических вузов и факультетов.
The book contains the analysis of the General basics of marketing, economic, political-legal,socio - cultural, informational, scientific, technological, demographic and natural-geographical its environment. Special attention is paid to the methods and instruments of international marketing activity, commodity and price policy in international marketing, means of product promotion on foreign rinks students of economic universities and faculties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1805
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing Internațional întrebări şi răspunsuri.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.